مصاحبه آرشیو خبر ها
بی صبرانه منتظرم میرالم کنارمان بازی کند

بی صبرانه منتظرم میرالم کنارمان بازی کند

دیروز کلودیوی عزیز در حاشیه ی معرفی کتاب زندگی نامه اش «سیاه روی سفید» در مورد خرید جدید باشگاه یوونتوس، میرالم پیانیچ سخن گفت:

 

پیانیچ بازیکن فوق العاده ای است، یکی از آنهایی که می تواند جریان بازی را تغییر دهد. او جوان است و در عین حال تجربه ی بالایی دارد، خوشحالم چون علاوه بر اینکه تیم را قوی کردیم، خرید هدفمندی هم بود. بی صبرانه منتظرم که پیانیچ در کنارمان بازی کند. ما با تغییرات کوچکی داریم 5 سال پیاپی قهرمان ایتالیا می شویم و در اروپا هم پیشرفت می کنیم.

 

سال ۲۰۱۱ ، ببینید پیانیچ چطور به شاهزاده ی ۲۵ ساله نگاه می کند!

دنی آلوز؟

 

اگر بیاید بازیکنی است که کیفیت تیم را بیش از پیش افزایش می دهد.

 

 

پوگبا؟

 

امیدوارم تا جایی که می شود در تیم بماند. پل دارد ارزش هایش را ثابت می کند، به خصوص در این فصل.

 

موراتا؟

 

ما از وضعیت آگاه هستیم، امیدواریم بماند.

 

 

وضعیت جسمانی؟

 

برنامه ی بازتوانی من دارد خوب پیش می رود، با اینکه می دانم کمی زمان خواهد برد تا آماده شوم. در حال حاضر خوبم و همه چیز طبق برنامه است. از دست دادن جشم قهرمانی پایان فصل با هم تیمی هایم اصلا آسان نبود، دیدن یورو از روی کاناپه هم واقعا زجرآور است. من بزرگترین هوادار ایتالیا هستم و امیداوارم که بچه ها تا جای ممکن پیش بروند.

 

تیم ملی:

 

ایتالیا غافلگیرم نکرد، من بقیه ی بچه ها و کونته را به خوبی می شناسم، حالا من مثل همه ی شما یک هوادار هستم و امیداورم ایتالیا بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد، می دانم آتزوری تمرکز خواهد داشت. من از بلژیک کمی ناامید شدم، تیمی فوق العاده با استعدادهای بزرگ، اما از رویکردشان شگفت زده شدم. البته بخشی از این مسئله به این خاطر بود که تیم ما بسیار خوب بازی کرد.

 

 

کونته؟

 

او از دو سال پیش که به تیم ملی آمده ایده ها و ذهنیتش را به تیم آورده است و در همان بازی اول نشان داده شد و توانست تیم ملی بلژیک را شرمنده کند. آیا این مرا به یاد تیم یووه در سال اول کونته می اندازد؟ این تیم ثابت کرده که کیفیت بالایی دارد و راحت است.

 

تیاگو موتا؟

 

او حتی نیاز ندارد که من از او دفاع کنم. او تجربه ی بسیار زیادی دارد و انتقادها نمی تواند به او آسیب برساند.

 

 

تیم ملی ایتالیا قوی ترین دفاع جهان را دارد؟

 

برای سالهاست که داریم این مسئله را ثابت می کنیم.

 

آیا تیم ملی می تواند قهرمان شود؟

 

هنوز راه زیادی مانده و نمی توان گفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: